1 iunie


Astazi este 1 iunie- o zi speciala pentru bloguletul meu...
Este ziua lui de nastere, implineste 6 luni,6 luni de cand ne scriem reciproc asa ca vreau sa.i spun La multi ani pentru ziua lui, dar si pentru 1 iunie, deoarece e si el un copil, la cele 6 luni ale sale.:D.Imi aduc aminte de primul gand , prima insemnare pe blog.Mintea.mi vroia sa impartaseasca ceva, vroia sa se elibereze de ganduri, mainile.mi timide incercau sa scrie ceva.
Prima postare era despre mine, pe care am sa o impartasesc si acum cu voi, pentru cei care au intrai in ,,casuta cu ganduri" mai tarziu.

Simplu:eu
Cineva m.a intrebat:Cine esti tu?Credeam k stiu,ce mare lucru sa spun cn sunt,totusi n.am putut da un raspuns.Intotdeauna am stiut cine sunt altii,cum sunt ei,ce pot ei sa faca si ce vor ei sa faca...dar am uitat de mine ,de puterile si de visele mele.
Cine sunt eu?Cineva care rade,viseaza,traieste,o persoana care are prieteni.
Bine...dar asta se vede din exterior,ce vad altii,dar eu...eu cum sunt,de fapt,vazuta din interior?Intotdeauna mi.a fost greu sa ma descriu.poate nu consider ca ma cunosc atat de bine ,incat sa pot face o autodescriere cu o oarecare precizie.
Cand eram mica,obisnuiam sa desenez pe asfalt chipuri de oameni,insa oare s.a chinuit cineva vreodata sau m.am chinuit cumva,vreodata sa desenez un suflet?e mic,e mare,are culoare,stie sa vorbeasca?
Odata,mi.am luat inima in dinti,intr.o seara si l.am invitat la o discutie pt k mi se parea putin ciudat sa port ceva in mine si sa nu il cunosc indeajuns.La inceput mi.a fost putin teama,puteam sa gesesc ceva care sa ma infricoseze sau puteam sa nu gasesc nimic.Am realizat ca lumea mea interioara nu putea sa se supuna unui test exterior;stia tot ce trebuie sa stie pt a.i fi bine si se obisnuise sa invete din propriile greseli,pe care se pare ca le facea intentionat tocmai pt a.si da in permanenta lectii de viata.
Ni ciodata nu am stiut cu adevarat ce port in mine,pt ca de multe ori mintea mea refuza sa.mi vorbeasca,se organizeaza singurica acolo,eu primind doar raspunsurile si punandu.le in practica.
La multi ani tutror copiilor din lume!

6 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

LA MULTI ANI!!! prima data tie fluturas poznas ce esti si vesel si zburdalnic:)) si la multi ani si blogului tau...cred ca si a meu o fi implinit...oare??:D eu ii fac tort cand o implini un anisor:D

KinR spunea...

La Multe Luni! & La Mulţi Ani!
măi, blogoşteţule.
Îmi place cum ai crescut.
Dacă în numai 6 luni ai renunţat să mai faci kk în texte (adică pe tine) şi ţi-ai ales (...Că trebuie făcută şi asta. Nu?) locuri mai ferite, eşti mare!

Lăsând gluma de-o parte, îmi place cum şi ce scrii - fapt pentru care, pe blogul meu, te afli printre cei pe care abia-i aştept cu postări noi.

P.S. Mi-ar place, din respect pentru tine, pentru literă, cuvânt, propoziţie şi frază şi pentru cei ce te citesc, diacritice.

Sunt sigur că mai creşti.
La Mulţi Ani!

live~your~life spunea...

Mulţumesc, Rază!

live~your~life spunea...

Mulţumesc!
Mă bucur că îţi place bloguleţul meu!Asta mă face să simt că nu e în zadar ceea ce fac eu aici.
P.S.Îţi mulţumesc pentru sfat şi promit să-l respect!

Geanina Codita spunea...

La multi ani! de doua ori pentru tine, pentru bloguletul tau care este o gazda extrem de primitoare, care ne descreteste fruntile, ne aduce zambetul pe buze. Sa cresteti intr-o zi amandoi, cat altii in zece.

live~your~life spunea...

Mulţumesc mult, Geanina!Mă bucur că ai asemenea sentimente când îmi vizitezi blogul si că am reuşit să transmit ceea ce îmi doresc.
Zi senina să ai!

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates