Ganduri inaltatoare intr-o zi mohorata


L-am rugat pe Dumnezeu
Sa-mi dea putere,
Dar El m-a facut slab
Ca eu sa invat simplitatea si smerenia.

L-am rugat sa ma ajute
Sa fac fapte mari,
Dar El m-a micsorat

Ca eu sa fac fapte bune.


L-am rugat sa-mi dea bogatia
Ca eu sa fiu fericit,
Dar El m-a facut sarac
C
a eu sa devin intelept.


L-am rugat sa-mi dea toate lucrurile
Ca eu sa pot gusta viata,
Dar El mi-a dat
Ca sa pot gusta toate lucrurile.

Nu am primit nimic
Din tot ce am cerut,
Dar am primit tot
Ce a fost bun pentru mine.

Impotriva vointei mele
Au fost ascultate rugamintile mele,
Sunt printre oameni

Un om binecuvintat.

4 comentarii:

Nikol spunea...

Frumos!

Geanina Codita spunea...

Toti ar trebui sa traim simplu , sa fim noi insine.Ne complicam singuri existenta, cerand si dorind prea multe. O zi cu soare!

Ana Gabriela spunea...

superb...sper ca asa ne va da Domnul la toti...si eu imi doresc multe care nu se implinesc, iar atunci cand ma ast cel mai putin primesc ceva care ma ajuta in viitor...trebuie sa stim sa multumim si pt ceea ce nu primim si pt suferinte...Necunoscute sunt caile Domnului...m-am intristat cand nu am primit niciun premiu la olimpiada de isto, dar acum ma gandesc ca cn stie ce va fi la anu':D

live~your~life spunea...

Un sfarsit de saptamana asa cum vi.l doriti si voua!

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates