Calendarul tezelor cu subiect unic

Semestrul
1, sesiunea de teze:

25 noiembrie 2008 – limba si literatura materna

3 decembrie 2008 – limba si literatura romana

11 decembrie 2008 – matematica

16 decembrie 2008 – istorie/geografie (numai pentru elevii claselor a VIII–a).

Semestrul I, sesiunea speciala :

10 februarie 2009 – limba si literatura materna

12 februarieistorie/ geografie (numai pentru elevii claselor a VIII-a)

17 februarielimba si literatura romana

19 februarie matematica.

Semestrul al II-lea, sesiunea de teze:

29 aprilielimba si literatura materna

5 mai 2009 – limba si literatura romana

13 mai 2009 – matematica

21 mai 2009 – istorie/geografie (numai pentru elevii claselor a VIII-a). Semestrul al II-lea, sesiunea speciala:

26 mai 2009 – limba si literatura materna

28 mai 2009 – limba si literatura romana

2 iunie 2009 – matematica

4 iunie 2009 – istorie/geografie (numai pentru elevii claselor a VIII-a).


....si qm maine va fi prima succes tuturor;)...sa ploua numai q note d 10

5 comentarii:

Floryn spunea...

pe 5 mai e teza si pe 6 mai e ziua mea de nastere. poate iau un zece cadou :)

Ana Gabriela spunea...

florinache eu iti urez un 30....ca sa-l impartim frateste ...tu 10, eu 10 si live2your2life 10...

live~your~life spunea...

mda...da Doamne;)

Ana Gabriela spunea...

apropo de teze...ai mai intrat pe blogul meu???...am postat baremul de corectare la teza cu subiect unic la romana...si bv...vad ca ai descoperit secretele "globului"...ti-ai postat si un sondaj...am votat bineinteles...stii tu ce...

live~your~life spunea...

pai am intrat...ei ,om vedea noi notele;):D

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates